• pd-vilina-vodica-5

Server Time: 2018-09-21 22:23:53

Вилењаци у Хрватској

5-9.08.2009

У организацији ПД Копаоник из Београда провели смо пет незаборавних дана у Хрватској шетајуци, купајући се. дружеци се.

Прво смо стигли у национални парк Рисњак, одморили се и пешачким стазама кренули из правца Платка ка Сњежнику (1506 мнв) Римском цестом. Успут погледали скијашке стазе, јели малине, међусобно се упознавали. Камени врх се отвара на све четири стране света. Врх Рисњак(1528 мнв) је маркантна појава издигнутих стена.

Поподне смештај по собама, купање и вечера, након које прелазеци 505 степеника разгледамо стари град Ријеке...

Сутра дан стижемо у Црквеницу, дочекују нас чланови њиховог друштва, љубазно воде пут панорамског разгледања и врх Кавранова стена стазом крса. Поподне купање и сеоба са једне плазе на другу по "дебелом ладу" у друству Сање и Федје из Нафтаса.

Након доброг одмора, рано ујутру Полазимо на острво Крк у друству планинара из Ријеке који су наши домаћини тога дана. Много историјских прича, информација, смеха, сунца, пењања неколико врхова и долазак на врх Обзова (569), са ког пуца поглед на Црес Цриквеницу, Раб... Нестварни призори. Повратак и купање у Баској. Предвече крећемо за Пунат одакле бродићем идемо на острво Косљун и обилазимо Фрањевацки самостан.

Последњег дана у пет крећемо за Плитвичка језера, феномен кршке хидрографије. Слапови, богата шумска и ливадска станиста, Цоркова увала....Доња и горња језера, вожња бродићем, шетња, плаветнило, повратак возицем. Поподне крецемо назад, акција максимална, захваљујуци цика Станоју Стојковицу.

Учесници: Илић Гордана и Раковић Љубица    05.- 09. август 2009.